24 Şubat 2011 Perşembe

Engelli ogrenciler Vali Kara´dan basket topu ve galos makinesi istedi

Engelli öğrenciler Vali Kara´dan basket topu ve galoş makinesi istedi

Kars Valisi Ahmet Kara, 75. Eğitim Uyguluma Okulu ve İş Eğitim Merkezi´ni ziyaret etti. Engelli çocuklar için eğitim veren okullara büyük önem verdiğini belirten Vali Kara, öğrencilere, ´Vali babadan bir isteğiniz var mı?´ diye sordu. Vali Kara, 75. Eğitim Uyguluma Okulu ve İş Eğitim Merkezi´ni ziyaret ederek, okulda incelemelerde bulundu. Okul yönetiminden çalışmaları hakkında bilgi alan Kara, yakından ilgi gösterdiği öğrencilerle tek tek tokalaşarak sohbet etti. Vali Kara, burada öğrencilere, “Vali babadan bir isteğiniz var mı?” diye sorarken, öğrenciler ise basketbol topu ve galoş makinesi istedi. Vali Kara ise isteklerin en kısa zamanda gerçekleştirileceğini dile getirdi. Engelli okullarının büyük önem taşıdığını söyleyen Vali Kara, “Devletimizin verdiği imkânları bu okullarımızın iyileştirilmesi için kullanıyoruz. Bu gençlerin topluma ve ülkeye kazandırılması gerekiyor.” dedi. Okul Müdürü Ataman Güngör ise 1998-1999 eğitim öğretim yılında eğitime başlayan ve 27 öğrencinin bulunduğu okullarında, çeşitli eğitim sınıflarının yanı sıra iş eğitim sınıfının bulunduğunu ifade etti. Öğretmenlerden Sibel Güneruz ise galoş makinesinin okulları için önemine değinerek, makinenin çalışmasını öğrenen öğrencilerin el becerileri geliştirdiğini iletti. Güneruz, “Öğrencilerimiz bir sanata kavuşurken, okulumuz ise imal edilen galoşları satarak ihtiyaçlarını karşılamış oluyor.” diye belirtti. Özürlüler okuluna yapılan ziyarete, İl Emniyet Müdürü Cengiz Zeybek´in yanı sıra Engelli Öğrencileri Koruma Derneği Başkanı Sıdıka Ertaş ve üyeleri de katıldı.


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: Ahmet Kara, engelli öğrenciler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder