19 Şubat 2011 Cumartesi

Milli Gurescilerin sarhos yolcularla tartismasi kule konusmasinda

Milli Güreşçilerin sarhoş yolcularla tartışması kule konuşmasında

Dünya kupası için kafile ile birlikte dün İstanbul´dan Minsk´e gitmek isteyen Güreş Federasyonu Başkanı Dr. Osman Aşık Bak´ın, uçakta bulunan 2 sarhoş Beyaz Rus yolcunun indirilmesini isteyip aksi halde “Kaptan pilotu THY yöneticisi Hamdi Topçu´ya şikayet edeceğim.” dediği öğrenildi.

Atatürk Havalimanı´ndan saat 12.40´da kalkışa hazırlanırken 1´i kadın 2 sarhoş yolcunun taşkınlık yapması üzerine uçakta bulunan milli güreş kafilesi, bu yolcularla uçmak istemeyince sorun yaşanmıştı. Kaptan pilot, THY operasyon merkezi ile yaptığı radar konuşmasında; Güreş Federasyon Başkanı Dr. Osman Aşık Bak´ın 2 yolcu indirilmediği takdirde kendisi ve kabin ekibini THY Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu´ya şikayet edeceğini dillendirdi.

Radar konuşmasında pilot; “Efendim. Şimdi uçakta 2 tane yolcu etrafa küfrediyormuş, hakaret ediyormuş ve diğer yolcular şikayetçilermiş taksiye başladıktan sonra amir bildirdi Charlie´deyiz sol motora alalım mı? İndiriceğiz her halde. Bravo 9´dan tekrar körüğe mi gelelim? Taksideyiz çok büyük rahatsızlık veriyorlarmış. Futbol Federasyon başkanı şikayet ediyormuş. Bravo 9´dan önce Charlie´de bekliyoruz.”

BU NASIL ENTERESAN BİR DURUM

Kaptan´ın sözleri üzerine görevlisi de uçakta olay çıkaran varsa uçak için uygun bir park yeri bulabileceklerini söyledi.

Pilot konuşmasına devam ederek şunları dile getiriyor: “Federasyon Başkanı çok şikayetçiymiş. Kabin önüne kadar gelmiş, ´Hamdi Topçu´ya kadar şikayet edeceğim.´ demiş. Bu nasıl enteresan durum bilemiyorum. Şu anda taşkınlıkları azalmış yalnız sarhoşmuşlar. Güreş Federasyonu Başkanı olan yolcu kalkmış ´eğer indirilmezlerse bu yolcu sizi şikayet edeceğim´ demiş kaptanları ve sizi şikayet edeceğiz demiş. Bu şekilde seyahat etmek istemiyoruz demiş. Ama amirimizin söylediği kadarıyla Rusça bilen bir hostesimiz var. O gidip yolcularla konuşmuş şu anda sakinlermiş tabi hala kendileri diretiyormuş sarhoş yolcuların indirilmesi konusunda “Ben anlamam ben indirilmesini istiyorum.” diyormuş.”

THY yer görevlisi, bir yolcunun başka bir yolcuyu indirme hakkının olmadığını hatırlatınca Kaptan pilot da, “Konuştum, yolcular arasında hiç kimse sorunun büyütülmemesi gerektiğini söylüyor. Ama o kişi (Güreş Federasyon Başkanı) bahsettiğimiz kişi diretiyormuş. Yolcuların indirilmesi konusunda ama ben devam ediyorum içerisi normal görünüyor.” diyor.

RAPORUMA YAZACAĞIM

Konuşmanın devamında kule mutabık olduklarını, kararın tamamen pilota ait olduğunu ve desteklediklerini bildiriyor. Fakat pilot bir süre sonra arka taraftan diğer yolculardan da şikayet geldiğini belirterek, pist başına girmeden döneceğini kuleye bildiriyor. Görevli de yerde gerekli önlemlerin aldırılacağını pilota aktarıyor.

Pilot radar görevlisine şikayetlerini ise şu sözlerle ifade ediyor; “Herkesin söylediği bu insanların bu yolcu hizmetleri ve check-in geçerek buraya nasıl geldikleri meçhul yani. Bunun kaynağı bilet kesim ve yolcu hizmetleri bakın. Harekatçı arkadaşlarımız da tabi önemsemiyorlar. Bu yolcular da şimdi uçaktan inmek istemiyor. Bunların uçağa getirilmesi zaten bir olay. Kim getirmiş? Polisler uçakta yolcular arkada inmek istemiyorlar. Herhalde palas pandıras indirecekler. Ben de raporuma yazacağım. Güreş Milli Takımı Başkanı ve arka tarafta güreşçiler, bunların ağzını burnunu kırarız dedikleri yani ortada bir sözlü müdahale olduğu için havada arbede yaşanabilme ihtimaliyle kalkmadım.”


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: Minsk,Osman Aşık Bak,dünya kupası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder