10 Şubat 2011 Perşembe

Orgeneral Ceylanoglu´ndan Suheyl Batum yorumu: TSK hicbir seyden etkilenmez

Orgeneral Ceylanoğlu´ndan Süheyl Batum yorumu: TSK hiçbir şeyden etkilenmez

 Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Erdal Ceylanoğlu, CHP´li Süheyl Batum´un TSK için söylediği ´Kağıttan Kaplanmış´ sözlerine Siirt´te cevap verdi. Basın mensuplarının Süheyl Batum´un sözlerini hatırlatması üzerine Orgeneral Erdal Ceylanoğlu, "Türk Silahlı Kuvvetleri hiçbir şeyden etkilenmez, vatan hariç." şeklinde konuştu.

Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Erdal Ceylanoğlu Siirt´e geldi. Beraberinde 2. Ordu Komutanı Orgeneral Servet Yörük ve Van Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Nazım Altıntaş ile birlikte Siirt´e gelen Orgeneral Ceylanoğlu, Vali Musa Çolak tarafından Valilik binası önünde karşılandı. Valilik makamında şeref defterini imzalayan Ceylanoğlu, gazetecilere yaptığı açıklamada, ´´Ordu komutanları ile birlikte iç güvenlik bölgesinde görev yapan kahramanları görmeye geldim. İsteklerini, destek vereceğimiz konuları konuşacağız.´´ dedi.

Vali Çolak da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Ceylanoğlu ve diğer komutanlara teşekkür etti. Vali Çolak daha sonra Ceylanoğlu´na bayrak motifli Siirt battaniyesi hediye etti. Basın mensuplarının Süheyl Batum´un sözlerini hatırlatması üzerine de Orgeneral Erdal Ceylanoğlu, "Türk Silahlı Kuvvetleri hiçbir şeyden etkilenmez, vatan hariç" açıklamasında bulundu.


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: erdal ceylanoğlu,süheyl batum,tsk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder