1 Şubat 2011 Salı

Ortaogretim kurum ve yoneticilerine oryantasyon egitimi

Ortaöğretim kurum ve yöneticilerine oryantasyon eğitimi

 Gaziantep´te Eğitim Kurumları Yöneticiliği Oryantasyon programı kapsamında ortaöğretim kurum ve yöneticilerine yönelik seminer verildi. Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) İnşaat Mühendisliği bölümü konferans salonunda gerçekleştirilen seminere, GAÜN, Gazikent ve Zirve Üniversiteleri de destek verdi.

Seminerin açılış konuşmasını yapan Gaziantep Üniversitesi Rektör Danışmanı Prof. Dr. Mehmet Özaslan, geleceği öğretmenlerin şekillendirdiğini söyledi. ´Beşikten mezara kadar ilim öğrenin´ diyen bir neslin torunları olduklarını anımsatan Özaslan, insanoğlunun doğarken nefes almayı, daha sonra yürümeyi, konuşmayı birbirine saygı duymayı öğrendiğini; öğrenmenin de yaşının olmadığını dile getirdi. Özaslan, şöyle devam eti:

“Sizler eğitim ordusunun her bir mahallede açan çiçeklerisiniz. Bir düşünür, ´Öğretmenler kandile benzer. Etrafına ışık saçar. Işık saçar ama kendini tüketerek etrafını aydınlatır´ der. İşte sizler o mahalleleri aydınlatan ışıklar olarak buradasınız. Sizler geleceği şekillendiren, gelecekte sizlerin yerini alacak olan insanları yetiştiren liderlersiniz. Sizlerle birlikte olmaktan, İl Milli Eğitim Müdürlüğümü´zün geliştirdiği projelerin içinde yer almaktan Gaziantep Üniversitesi Rektörlüğü olarak büyük gurur duyuyoruz.”

Öğretmenin ve öğrenmenin sınırı olmadığına dikkat çeken Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürü Ekrem Serin de kavramlar ve yaklaşımların değiştiğini kaydetti. Sadece kavramların adını değiştirmekle kalmayıp, aynı zamanda kavramların içeriğini de değiştirdiklerini vurgulayan Serin, eğitimlerle çıtanın yükseltmesinin gerekliliğine dikkat çekti. Programın gerçekleşmesinde kendilerine destek veren GAÜN Rektörü Prof. Dr. Yavuz Coşkun olmak üzere bütün yetkililere teşekkür eden Serin, “Umarım programımız başarılı bir şekilde gerçekleşir.” dedi.

Eğitim semineri ile ilgili sunum yapan GAÜN Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Mehmet Murat da okul müdürlerinin eğitimdeki önemine dikkat çekti. Konuşmaların sonrasında Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürü Ekrem Serin, eğitim seminerine katkılarından dolayı GAÜN Rektör Danışmanı Prof. Dr. Mehmet Özaslan´a çiçek takdim etti.


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: gaün,oryantasyon,seminer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder