7 Mart 2011 Pazartesi

GESIAD uyeleri ´Satinalma Stratejileri Egitimi´ni tamamladi

GESIAD üyeleri ´Satinalma Stratejileri Egitimi´ni tamamladi

Kayseri Genç Sanayici ve Isadamlari Dernegi(GESIAD) tarafindan organize edilen Fatih Üniversitesi Sürekli Egitim Merkezi(FÜSEM) ögretim üyelerinin katildigi Satinalma Stratejileri Egitimi tamamlandi. Kayseri´nin önde gelen firmalarindan 28 kisinin katildigi egitimler Gazi Üniversitesi Ögretim Üyesi Doç. Dr. Nurettin Parilti ve Istanbul Üniversitesi Ögretim Üyesi Doç. Dr. Murat Erdal tarafindan verildi.

Satinalma Yönetimi Egitimi hakkinda genis bir bilgilendirme yapilan egitim programi katilimcilar tarafindan ilgiyle takip edildi. Satinalma konusunun son yillarda sirketler için önemli bir özel alana dönüstügü bilgisini veren Doç. Dr. Murat Erdal, "Küresel rekabet ortaminda satin alma faaliyetleri isletmeler için stratejik bir önem arz etmektedir. Bu kapsamda yurtiçi ve uluslararasi tedarikçilerin bulunmasindan pazarlik süreçlerine, tedarikçi iliskilerinden satin alma pazar arastirmasina kadar bir dizi faaliyet sürekli etkilesim halinde. Satin alma yönetimi seminerinin amaci, satin alma süreç ve dinamiklerinin isletme rekabet avantajinin saglanmasinda dogrudan rol oynadigini vurgulamaktadir." dedi.

Programin içerigi hakkinda bilgi veren Erdal, 21 basliktan olusan egitimde öne çikan basliklari su sekilde siraladi: "Satinalma ve Tedarik Zinciri Yönetimine Giris, Satinalma Sürecinin Temel Asamalari, Isletme Satinalma Organizasyon Yapisi, Stratejik Satinalma Yönetimi, Satinalma Portföy Analizi, Pazarlik Yönetimi, Tedarikçi Iliskileri Yönetimi, Satinalma ve Is Ahlaki, Satinalma Denetimi, Satinalma Gelecek Trendleri ve Genel Degerlendirme” GESIAD Dernek Merkezi´ndeki Egitim salonunda yapilan 3 günlük programa sirketlerin yönetim kadrolari, satinalma yöneticileri, ihracat ve ithalat yöneticileri, tedarik zinciri yöneticileri ve lojistik yöneticileri katildi

 


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: gesiad,füsem,kayseri,egitim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder