7 Mart 2011 Pazartesi

GESIAD´in Satin Alma Stratejileri Egitimi tamamlandi

GESIAD´in Satin Alma Stratejileri Egitimi tamamlandi

 Kayseri Genç Sanayici ve Isadamlari Dernegi-GESIAD tarafindan organize edilen Fatih Üniversitesi Sürekli Egitim Merkezi-FÜSEM ögretim üyelerinin katildigi Satin Alma Stratejileri Egitimi tamamlandi. Kayseri´nin önde gelen firmalarindan 28 kisinin katildigi egitimler Gazi Üniversitesi Ögretim Üyesi Doç. Dr. Nurettin Parilti ve Istanbul Üniversitesi Ögretim Üyesi Doç. Dr. Murat Erdal tarafindan verildi. Satin Alma Yönetimi Egitimi hakkinda genis bir bilgilendirme yapilana egitim programi katilimcilar tarafindan ilgiyle takip edildi. Satin alma konusunun son yillarda sirketler için önemli bir özel alana dönüstügü bilgisini veren Doç. Dr. Murat Erdal, “Küresel rekabet ortaminda satin alma faaliyetleri isletmeler için stratejik bir önem arz etmektedir. Bu kapsamda yurtiçi ve uluslararasi tedarikçilerin bulunmasindan pazarlik süreçlerine, tedarikçi iliskilerinden satin alma pazar arastirmasina kadar bir dizi faaliyet sürekli etkilesim halinde. Satin alma yönetimi seminerinin amaci, satin alma süreç ve dinamiklerinin isletme rekabet avantajinin saglanmasinda dogrudan rol oynadigini vurgulamaktadir.”dedi. Programin içerigi hakkinda bilgi veren Erdal, 21 basliktan olusan egitimde öne çikan basliklari su sekilde siraladi: "Satin Alma ve Tedarik Zinciri Yönetimine Giris, Satin Alma Sürecinin Temel Asamalari, Isletme Satin Alma Organizasyon Yapisi, Stratejik Satin Alma Yönetimi, Satin Alma Portföy Analizi, Pazarlik Yönetimi, Tedarikçi Iliskileri Yönetimi, Satin Alma ve Is Ahlaki, Satin Alma Denetimi, Satin Alma Gelecek Trendleri ve Genel Degerlendirme.” GESIAD Dernek Merkezi´ndeki Egitim salonunda yapilan 3 günlük programa sirketlerin yönetim kadrolari, satin alma yöneticileri, ihracat ve ithalat yöneticileri, tedarik zinciri yöneticileri ve lojistik yöneticileri katildi.


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: fatih üniversitesi,gesiad

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder