7 Mart 2011 Pazartesi

CHP´li Anadol: Iddialari ciddiye almiyorum; her turlu iftirayi bekliyoruz

CHP´li Anadol: Iddialari ciddiye almiyorum; her türlü iftirayi bekliyoruz

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Grup Baskanvekili Kemal Anadol, Ergenekon sorusturmasi çerçevesinde gözaltina alinan Odatv muhabiri Iklim Bayraktar Kaleli´nin, “Deniz Baykal tarafindan taciz edildim. Kemal Kiliçdaroglu ve Gürsel Tekin´e bunu anlattim.” seklindeki iddialarina tepki gösterdi.

Anadol, bu yönde basina yansiyan iddialari ciddiye almadigini belirterek, ´´Bu (iddialari) ciddiye almiyorum; her türlü iftirayi bekliyoruz." diye konustu.

TBMM´de konusan CHP´li Anadol, savcilikta verilen ve gizlilik karari olan ifadelerin yayinlandigini ifade ederek, ´´Gizlilik karari (varsa eger) bu ifadeler nasil yayinlaniyor.´´ diye sordu. Anadol, seçim öncesi bu tür iddialarla CHP´ye iftira atildigini ileri sürdü.

 


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: Kemal Anadol, Ergenekon,chp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder