9 Mart 2011 Çarşamba

Ozel Samanyolu Umit Ilkogretim Okulu´ndan buyuk basari

Özel Samanyolu Ümit Ilkögretim Okulu´ndan büyük basari

 Eskisehir Özel Samanyolu Ümit Ilkögretim Okulu, Milli Egitim Bakanligi tarafindan düzenlenen ´Bu Benim Eserim´ adli proje yarismasinda bölge elemelerini geçerek finale kalmayi basardi. Okulu temsilen yarismaya katilan Muhammet Yasin Öncü isimli ögrenci, hazirladigi elbisede leke birakmayan, küçük yastaki çocuklari renksiz oldugundan dolayi korkutmayan “seffaf tentürdiyot” projesi ile finalde mücadele edecek.

Eskisehir´in basarili okullarindan Özel Samanyolu Ümit Ilkögretim Okulu, basarilarina bir yenisini daha ekledi. Milli Egitim Bakanligi tarafindan Türkiye çapinda düzenlenen ´Bu benim eserim´ yarismasina ´seffaf tentürdiyot´ projesi ile katilan okul, bölge elemelerini basariyla geçerek finale kaldi.

Özel Samanyolu Ümit Ilkögretim Okulu danisman ögretmenleri Ethem Temel ve Mustafa Zeytinli, çok sevinçli olduklarini ve finalde Eskisehir´i temsil etmekten dolayi gurur duyduklarini söyledi. Projeyi hazirlayan Özel Samanyolu Ümit Ilkögretim Okulu ögrencisi Muhammet Yasin Öncü ise “Emek verdigim bu projenin finale kalmasi beni ve ailemi çok mutlu etti. Bu basarida bana danismanlik yapan ögretmenlerime ve her türlü katkiyi saglayan okuluma tesekkür ederim.” dedi.


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: Özel Samanyolu Ümit Ilkögretim Okulu,proje

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder