12 Şubat 2011 Cumartesi

CHP Genel Baskan Yardimcisi Batum: Halka dogrulari anlatmaya devam edecegim

CHP Genel Başkan Yardımcısı Batum: Halka doğruları anlatmaya devam edeceğim

CHP Genel Başkanı Yardımcısı Süheyl Batum, göreve yeni atanan CHP İzmir İl Başkanı Tacettin Bayır´ı makamında ziyaret etti. MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli´nin "Batum, TSK´dan özür dilemelidir." açıklamasının hatırlatılması üzerine Batum, genel başkanla polemiğe girmesinin doğru olmadığını söyledi. Batum, halka doğruları her zaman anlatmaya devam edeceğini ifade etti.

Batum, "Bazı şeyler konuşuldu, bitti. Daha fazla üzerinde durmaya ne gerek var? Ne cevap vermeye ne söylenenleri almaya çok fazla gerek duymuyorum. Bitti onlar. Söylenen söylendi. Dava açılırsa bunların devamını hep beraber göreceğiz. Orada ne söylediğimiz, özür dilenmesinin gerekip gerekmediği, zaten orada bir suç unsurunun oluşup olmadığı hepsi dava aşamasında görülecektir. O yüzden sayın Bahçeli´ye. Sonra bir genel başkandır Sayın Bahçeli de. Bir genel başkana, bir genel başkan yardımcısının bu konuda özür konusunda bile olsa polemiğe girmesi yakışık almaz." dedi.

´Akademisyen olduğunuz dönemde daha mı özgürdünüz?" sorusu üzerine Süheyl Batum, "Şimdi de özgürüm." cevabını verdi. CHP olarak farklı bir siyaset yapmak istediklerini belirten Batum, "Bütün arkadaşlarımla birlikte Türk siyasetini yeniden şekillendireceğiz. Eski siyasetin aynen devam etmesini isteyenler varsa belki onlar bizim üzerimizde bir baskı kurmaya çalışıyorlardır. Bazı şeyleri söyleme, bil, gör yapma. Ben bunları kimseyi hedef alarak söylemiyorum. Bizler ona uymayacağız. Biz halka gördüğümüz bütün doğruları her zaman anlatmaya devam edeceğiz. " şeklinde konuştu.


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: chp,süheyl batum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder